فرمانده نیروی دریایی ارتش به ایتالیا سفر می کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 42
نویسنده : علی

 

امیردریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایتالیایی‌ها قبلا میهمان ما در بندرعباس بودند و علاقه‌مندند از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در حوزه برقراری امنیت در خلیج عدن استفاده کنند.

 

 

  به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ، امیر دریادار سیاری گفت:ایتالیایی‌ها علاقه دارند، برای برقراری امنیت در منطقه وسیع و گسترده خلیج عدن و شمال اقیانوس هند و استفاده از نحوه رفتار ما برای برقراری امنیت، با جمهوری اسلامی ایران تبادل تجربه کنند.
امیر دریادار سیاری گفت: ما هم در ابعاد مختلف آموزشی، صنعتی، تبادل دانشجو و استاد و مسائل ساخت و ساز نیروهای دریایی دو کشور با ایتالیا همکاری می‌کنیم. به زودی برای شرکت در این همایش دریایی عازم ایتالیا هستم.
وی گفت: برقراری امنیت جمعی در اقیانوس هند مهم‌ترین محور این همایش است که 55 تیم از کشورهای مختلف جهان در آن شرکت می‌کنند و نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران اردیبهشت آینده میزبان و برگزارکننده همایش دریایی «آیانس» است.



:: برچسب‌ها: نداجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: